• Muna mbaya

    Muna mbaya<o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    <o:p></o:p> 

    <o:p></o:p>  

     

    Nuni muna a ma dipa mbaya (mbaka)<o:p></o:p>

    Senga tè nèni a m’obano mbaya (mbaka)<o:p></o:p>

    Ba nongi mo b’alanè mo Mbaña<o:p></o:p>

    Jokwèlè mo bekwadi ba mbaya (mbaka)<o:p></o:p>

    Okisè mo madiba<o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    Nuni muna a ma dipa mundende<o:p></o:p>

    Senga tè nèni a m’obano mundende<o:p></o:p>

    Ba nongi mo b’alanè mo Ngondo<o:p></o:p>

    Jokwèlè mo bekwadi ba mundende<o:p></o:p>

    O saw’a Duala<o:p></o:p>

    <o:p></o:p><o:p> </o:p>

     

    <o:p></o:p>

    <o:p></o:p>

    <o:p></o:p>

    <o:p>Na wani mwèndi Ngondo</o:p>

    <o:p></o:p> 

    <o:p>baa na musango mu bè</o:p>

    <o:p><o:p>baa na </o:p>njai e bo</o:p>

    <o:p><o:p>baa na </o:p>bila be bo</o:p>

    <o:p><o:p>baa na </o:p>ndolo e bè</o:p>

    <o:p></o:p> 

    Dikalo e, di ma kwala nde na<o:p></o:p>

    Di nonge ekombo iwiyè<o:p></o:p>

    Mwèndi mun, lo si bupè tè mo<o:p></o:p>

    Batetè ba ma linga nde.

     

     

    Grâce Decca.

    « Terre d'AfriqueMina ma Loba la mboa o ponda ni tombi »

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :