• O bia

    O BIA<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>

    Bôlo bwa musombo, <o:p></o:p>

    Bo ma wa, bo ma wana sue
    Ibôn’ a mot’a jango i ma bwa, <o:p></o:p>

    I ma bwa ñama beyidi
    Nde mba mô na nèngè tè lambi o teten’a mbutu,<o:p></o:p>

    Di si wane tô lambo e …<o:p></o:p>


    Kè sena moto nde, moto nde mô, <o:p></o:p>

    A bènedi mba njômi e
    Na timbi sô e, na timbi sô mô <o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    O bia nja o ma kwalisanè nô <o:p></o:p>

    O bia bato o ma dangwanè nô<o:p></o:p>

    O bia mangea o ma tongwea nô <o:p></o:p>

    O bia mandabo o ma sôlô nô <o:p></o:p>

    O si balè moto jôngèlè môngô ma njiba
    O si bola moto eyal'angô<o:p></o:p>

    O bia nja o ma kwalisanè nô<o:p></o:p>

    O bia nja o ma langwea nô besoka<o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    (Voir Duala Sun)<o:p></o:p>

    <o:p></o:p>


    Wuma tè na ma pô nô, ngea tè na ma dangwa nô...<o:p></o:p>
    <O:P>
    <object%20width=" 200? height="166">


    </O:P>
    « Charlotte mbango chante des cantiquesBwajumba »

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :