• Mbanga Eyombwam

    Mbang'Eyombwan e nde MASA NBANG'EYOMBWAN muna Mbanga'Eyombwan momene nu ta nu bene ka sango Eyombwan 'ESSENGUE o Bona Essengue BonaMbedi (se to na BonaBeri ye nde tobo la bakala).
    Sango Masa a tombise pond'ao nese o bolea tumba la Duala na o panise miango ma sawa-duala (ka neni bema be tombi no o mboa'su)
    Na ma timbisele oa jita la masoma onola din dipapa la wuja ma bie.
    Nde na ma tombise bo bia onola mba bese mba ma mpula o bole ebolo o timbisele tumba na diyo la Rudorf DUALA MANGA BELL nje yese o bodi no onola mboasu nde onola Cameroun nese. E si mpe te na mo ke Cameroun e timbi nde ka bekombo mbo bena bakala mba timbisele no mindo ka biembe.
    Bino yase ndi bolea mboasu na bwambo bwasu.
    Na som

     

    Nilomabè na Ngea na Mouen.

    « Joachim SabelMyambo ma mbombo »

  • Commentaires

    1
    ngea na mouen
    Dimanche 17 Mai 2009 à 14:49
    Na som oñola beteledi.
    2
    Lily42 Profil de Lily42
    Dimanche 17 Mai 2009 à 21:25
    Na som oñola beteledi.
    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :