• Massoma - Grace Kama

    CLIP MASSOMA - par Grace KAMA

     

    http://www.greatsong.net/CLIP-GRACE-KAMA,MASSOMA,102799029.html 

     

     


    Onyola min minya mese mese, mba nibane no oa
    Bia na o mala so dimbea mba
    Na puli nde timsele oa Massoma eh
    Onyola mudumbu mongo mwa lo
    Na boli no na mu tè misiya eh
    Onyola min minya mèsè mèse
    Na puli nde timbsele oa Massoma

    Onyola mulema mongo mwa pi
    Na ta no na tondo eh
    Onyola mulema mongo mwa pii
    Na takise no o minya ma ndutu eh
    Missodi ma wea o nyamse no eh
    Ponda na kwedi no diboa dindene
    Onyola min minya, mese mese na puli nde timsèle oa, Massoma eh

    O sengane mba tobotobo


    Longe le di diwo
    O si nenge mapita, o mon'am
    Abea mba dube longo
    Na puli pon nde buka te eh
    Langwea oa na mba na som

    O bodi mba, ngina mulema
    Wembe mba ponda ndutu eh
    Na bi eh, mba pè na som
    Di bè nde, eyal'ewo

     

     

    -------------------------------------

     

    Pour tous ces jours que je t'ai volés,
    Je voudrais te remercier, avant que tu ne m'oublies

    Pour ta charmante bouche, que j'ai tant fait crier
    Pour tous ces jours que je t'ai volés,
    Je voudrais te remercier

    Pour ton coeur si calme que j'aimais tant
    Pour ton coeur calme que j'ai tant fait souffrir

    Les chaudes larmes que tu as versées lorsque je suis tombée gravement malade

    Pour tous ces jours que je t'ai volés,
    Je voudrais te remercier

    N'attends pas grand chose de moi, la vie est unique
    Ne mets pas tes espoirs sur moi, accorde-moi ta franchise

    Je voudrais tout simplement te dire MERCI

    « Bodiman - BodimanDoi la mulema - Grace DECCA »

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :