• Lôngô - Tôpô

    <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p> </o:p>

    Longo : chanter<o:p></o:p>

    Présent simple<o:p></o:p>

    Passé composé<o:p></o:p>

    Futur simple<o:p></o:p>

    Imparfait<o:p></o:p>

    je chante<o:p></o:p>

    j’ai chanté<o:p></o:p>

    je chanterai<o:p></o:p>

    je chantais<o:p></o:p>

    Na ma longo<o:p></o:p>

    Na longi<o:p></o:p>

    Na mende longo<o:p></o:p>

    Na ta na longo<o:p></o:p>

    O ma longo<o:p></o:p>

    O longi<o:p></o:p>

    O mende longo<o:p></o:p>

    O ta o longo<o:p></o:p>

    A ma longo<o:p></o:p>

    A longi<o:p></o:p>

    A mende longo<o:p></o:p>

    A ta  a longo<o:p></o:p>

    Di ma longo<o:p></o:p>

    Di longi<o:p></o:p>

    Di mende longo<o:p></o:p>

    Di ta di longo<o:p></o:p>

    Lo ma longo<o:p></o:p>

    Lo longi<o:p></o:p>

    Lo mende longo<o:p></o:p>

    Lo ta lo longo<o:p></o:p>

    Ba ma longo<o:p></o:p>

    Ba longi<o:p></o:p>

    Ba mende longo<o:p></o:p>

    Ba ta ba longo<o:p></o:p>

    <o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    Topo : parler<o:p></o:p>

    Présent simple<o:p></o:p>

    Passé composé<o:p></o:p>

    Futur simple<o:p></o:p>

    Imparfait<o:p></o:p>

    je parle<o:p></o:p>

    j’ ai parlé<o:p></o:p>

    je parlerai<o:p></o:p>

    je parlais<o:p></o:p>

    Na ma topo<o:p></o:p>

    Na topi<o:p></o:p>

    Na mende topo<o:p></o:p>

    Na ta na topo<o:p></o:p>

    O ma topo<o:p></o:p>

    O topi<o:p></o:p>

    O mende topo<o:p></o:p>

    O ta o topo<o:p></o:p>

    A ma topo<o:p></o:p>

    A topi<o:p></o:p>

    A mende topo<o:p></o:p>

    A ta  a topo<o:p></o:p>

    Di ma topo<o:p></o:p>

    Di topi<o:p></o:p>

    Di mende topo<o:p></o:p>

    Di ta di topo<o:p></o:p>

    Lo ma topo<o:p></o:p>

    Lo topi<o:p></o:p>

    Lo mende topo<o:p></o:p>

    Lo ta lo topo<o:p></o:p>

    Ba ma topo<o:p></o:p>

    Ba topi<o:p></o:p>

    Ba mende topo<o:p></o:p>

    Ba ta ba topo<o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    « Bola - kataKimea - Wanea »

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :