• Buña mènè bo

    Buña mene bo<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>

    le fameux jour<o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    <o:p> " target=_new>
      </o:p>

    Lambo na lambo di m’ala te bolane <o:p></o:p>

    To di sele nde jindea, <o:p></o:p>

    Ke di mende bolane e<o:p></o:p>

    Ke di mende bolane e<o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    <o:p> </o:p>

    Timbisedi<o:p></o:p>

    Ah oh oh .. <o:p></o:p>

    Se buña e ! Se buña e! <o:p></o:p>

    Buña mene, buña bo!<o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    <o:p> </o:p>

    Kirijongo bome langa e<o:p></o:p>

    Musombo o mongo buña na buña<o:p></o:p>

    O s’engele na mana ma ko o bomea <o:p></o:p>

    Nde ma ko o nguba e<o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    Biana bila be mana<o:p></o:p>

    Bele mboa Esa<o:p></o:p>

    Ewale mbaña<o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    Oñola kod’ekombo <o:p></o:p>

    Di ma bola milema tunge<o:p></o:p>

    O kola bwambo nà<o:p></o:p>

    Oñola kod’ekombo <o:p></o:p>

    Di ma bola milema tunge<o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    <o:p> </o:p>

    Timbisedi<o:p></o:p>

    Ah ah ah , Se buña e !<o:p></o:p>

    Ah oh oh, Se buña e ! Se buña e! <o:p></o:p>

    Buña mene, buña bo!<o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    <o:p> </o:p>

    Di boleno bola ebolo e<o:p></o:p>

    Ba ngan° ba nu sombise<o:p></o:p>

    Oñola kod’ekombo <o:p></o:p>

    Di ma bola milema tunge<o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    <o:p> </o:p>

    Timbisedi<o:p></o:p>

    Ah ah ah , Se buña e !<o:p></o:p>

    Ah oh oh, Se buña e ! Se buña e! <o:p></o:p>

    Buña mene, buña bo!<o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    <o:p> </o:p>

    Ñango’a Tanda oh ! Ñango’a Tanda oh ! <o:p></o:p>

    Oa mo o ta nde o wuta ñandi e ?<o:p></o:p>

    Oa mo o ta nde o engele nà na tele nge’ango ?<o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    O ma kwayame moñ’a midongo<o:p></o:p>

    O ni waye makata moñ e<o:p></o:p>

    Oh, ka sombe !<o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

    <o:p> </o:p>

    Timbisedi<o:p></o:p>

    Ah ah ah , Se buña e !<o:p></o:p>

    Ah oh oh, Se buña e ! Se buña e! <o:p></o:p>

    Buña mene, buña bo!<o:p></o:p>

    <o:p> </o:p>

     <o:p></o:p>

    Ngos'a besombè

    « Kodi o kristoLoba la moñ »

  • Commentaires

    1
    visiteur_Wowo
    Dimanche 27 Mai 2007 à 17:05
    Masoma eee ! O myenge ma kwang, byala b? yoki b?atakata son, nde moto a lamb??oi bwam, a ma sontan?de mw?i mu wutam ten. Ne muny?? senga mun, na ta na m?andan?enga mo jita, na kod'ekombo nind?-nd?. Minam mi bate po. Na som oa.
    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :